Del på facebook
Skip Navigation LinksBRK Nyheder Informationsmøde om midlertidige arrangementer og overnatninger

Informationsmøde om midlertidige arrangementer og overnatninger

08-01-2025

Skal du planlægge et arrangement på en af kommunens lokationer? Ved du så, hvad du skal være opmærksom på? Hvad skal du for eksempel søge om tilladelse til, og hvordan gør du?

Byg inviterer til fyraftens-informationsmøde om midlertidige arrangementer og overnatninger:

29. januar 2025 kl. 16.30-18.30

Snorrebakken 66, 3700 Rønne
Mødelokale 1

Mødet henvender sig primært til frivillige i idrætsforeninger, haller og skoler, samt andre interessenter, der arbejder med mindre arrangementer, såsom loppemarkeder, gymnastikopvisninger, mindre koncerter m.v.

Indhold

  • Ansøgningsprocessen via Byg og Miljø
  • Ansøgningens indhold
  • Ansøgers ansvar

Mødet faciliteres af Elona Kofod, leder af Byg, med deltagelse af sagsbehandler og brandmyndighed.

Tilmelding

Tilmelding skal ske pr. mail til Byg@brk.dk​ med henvisning til arrangementsdatoen.